sobota, 2 listopada 2013

Czy Loxon 5 i Loxon 2 działa na łysienie, sprawdź opinie cenę i moje odczucia

Jak już wiecie. Łysienie to coś, co dręczyła mnie przez kilka ładnych lat ;// Tak naprawdę ogromne zakola porobiły mi się już w wieku 18-20 lat, więc totalna masakra. Dziś wszystko odrosło przez Follixin jak już kiedyś pisałem, ale dziś moja opinia i opinie innych na temat Loxon 5 i Loxon 2 właśnie na wypadanie włosów i łysienie.


Skoro tu jesteś to wiadomo, że łysiejesz albo w jakimś stopniu wypadają Ci włosy. Stosowałeś/aś już pewnie masę różnych środków i preparatów. Tak samo było ze mną. Wydałem może 5 tysięcy na różne cuda oraz nawet urządzenia, które w sumie były najdroższe ;// i gówno dały za przeproszeniem. Loxon też oczywiście przyjmowałem i od razu powiem, że nie pomógł. Jest to zwykły bubel jakich setki na rynku.

Loxon 5 i Loxon 2, bo oba stosowałem, każdy przez ok 5 miesięcy (według producenta maks po 4 ms powinny być efekty ;/) wspominam nawet jako jedne z najgorszych środków na łysienie. Inne preparaty mimo, że nie działały, to chociaż nie pogarszały stanu moich włosów i nie było po nich efektów ubocznych.

Dla małego porównania - po Foliixinie miałem już pierwsze malutkie włoski po ok 7 tygodniach, a po 5 mc miałem już krótką fryzurę, z resztą nawet producent pisze (w dziale FAQ), że efekty mogą być zauważalne po 6 tygodniach - www.follixin.pl, więc jest KOLOSALNA różnica jak przy Loxon nawet po 5 miechach nic nie było ;///

Loxon powodował, że moje włosy były strasznie tłuste, świecące i przyklejamy się do siebie jakbym codziennie polewał swoją głowę olejem. To był jeden wielki koszmar, sam się dziwię, że tyle wytrzymałem :P Jeśli chodzi o efekty to tak jak wspomniałem, efektów nie zauważyłem żadnych - MAŁO TEGO!! moim zdaniem przez ten czas straciłem więcej włosów!! jestem tego pewny na 90%

Tym bardziej, że sprawdzałem opinie o Loxon i są nawet osoby, które to potwierdzają, czyli że zauważyli większe pogorszenie włosów i więcej ich zaczęło wypadać.

Cena Loxon to ok 30 zł

1 komentarz:

  1. a jakich cudów chciałbyś się spodziewać po 30 zł? za takie grosze żaden super środek na łysienie nie pomoże ;/

    OdpowiedzUsuń