środa, 6 listopada 2013

Na mnie Clavin nie działa - opinie, cena i inne

Hej, dziś krótka opinia o środku Clavin na potencję. Wiem, że prosiliście mnie o to, mimo że w sieci jest sporo opinii o tym leku i widać pięknie jak działa ten cud, czyli problem  w tym, że NIE DZIAŁA!


W sumie dużo o tym nie mam co pisać. Kiedy miałem problemy jeszcze z erekcją to wiadomo jak to jest, kupujesz wszystko jak leci, najlepiej od razu całą aptekę i testujesz na sobie co tak naprawdę jest skuteczne. Na mnie działa tylko Vigrax i nic poza tym. Clavin to tylko jakiś tam kolejny środek i tyle.

Stosowałem go tak jak zaleca producent czyli AŻ 4 tabletki przed stosunkiem, a to naprawdę sporo jak ja przy Vigrax brałem 1 :DDD jaki był efekt tych 4 kapsułek - ZERO, dosłownie efekt jedno wielkie NIC. Penis w łóżku nawet nie drgnął a czas przed stosunkiem też był odpowiedni. Potem brałem jeszcze przez parę dni i efektów nie było żadnych. Więc tyle stosowałem Clavin, ale na cudy i potencję na 2 godziny nie liczyłem, bo wcześniej już opinie sprawdzałem, ale wiadomo jak to jest, i tak się kupi, bo 1% nadziei zawsze jest :)

Możecie napisać swoje opinie o Clavin. Chętnie poczytam :) Dodam jeszcze, że cena tego środka to ok 70 zł, przynajmniej ja tyle płaciłem, więc i tak moim zdaniem sporo jak na taki bubel. Zwykle tego typu buble są po ok 30 zł. Cena Vigraxu to ok 140 zł jak widać na stronie producenta www.vigrax.pl ale tutaj za jakość trzeba niestety płacić :P coś za coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz